Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

MAYBELLINE FIT ME FOUNDATION AND CONCEALER REVIEW


I have been thinking of making this post for quite sometime now but I would always postpone it because I wanted to make sure that it would be a good one. I have always loved the Maybelline products, mostly eyeshadows, but when I discovered the Fit Me collection I decided to give it a try due to the vast variety of shades that you can find , so as to match your skintone perfectly. I went ahead and bought both the liquid foundation, in the shade 125 Nude Beige, and the concealer in the shade 20. What can I say about these two products? I LOVE THEM.



First things first, I have to say that these babies got me hooked because they are longwearing and they give you a great coverage (almost flawless skin with only 2 pumps). Now I can't say that I have the worst skin, because I mostly get pimples due to hormonal reasons but I like me some good coverage whatsoever. It has a matte finish which is great if you have oily skin but at the same time you get a very nice glowing looking face, so you can get away without wearing powder, which I don't really like to be honest. Additionally, it has SPF 18, which is really important. The foundation blends seamlessly and you can even apply it with your fingers but I prefer using a flat top kabuki brush.

As for the concealer, all I can say is that it can cover my under eye circles and that is a miracle, because I tend to have a really bad under eye area. It doesn't crease like some other concealers do and again it blends very nicely onto the skin. However, just so you know my shade is a little bit lighter than what I would normally get because I like to highlight that area a lot to make my eyes pop and look more awake.

So far so good, I highly highly recommend these products because they really are great and their value is literally nothing for what you get.


Σκεφτόμουν εδώ και πολύ καιρό να κάνω αυτό το ποστ αλλά όλο το ανέβαλα επειδή ήθελα να είμαι σίγουρη πως θα είναι καλό. Τα προϊόντα της Maybelline και κυρίως οι σκιές είναι τα αγαπημένα μου εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αλλά όταν ανακάλυψα την σειρά Fit Me αποφάσισα να την δοκιμάσω γιατί προσφέρει μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων για να βρεις την κατάλληλη για την δική σου επιδερμίδα. Αγόρασα λοιπόν το μεικαπ στην απόχρωση 125 Nude Beige και το κονσίλερ στην απόχρωση 20. Η άποψη μου; ΤΑ ΛΑΤΡΕΎΩ.

Πρώτα απ' όλα, έχω να πω πως τα προϊόντα αυτά με κέρδισαν γιατί προσφέρουν πολύ καλή κάλυψη (σχεδόν άψογη επιδερμίδα με το πολύ 2 στρώσεις) μακράς διάρκειας. Φυσικά, δεν μπορώ να πω πως χρειάζομαι και υπερβολική κάλυψη μιας και βγάζω σπυράκια κυρίως εκείνη την εβδομάδα
του μήνα, αλλά όπως και να έχει μου αρέσει να έχω την καλύτερη δυνατή κάλυψη. Το μεικαπ είναι ματ, που είναι εξαιρετικό εάν έχεις λιπαρή επιδερμίδα, αλλά παράλληλα αφήνει και μια γυαλάδα που δείχνει όμως πολύ φυσική. Το καλό πάντως είναι πως δεν χρειάζεται να φορέσεις πούδρα εάν δεν σου αρέσει , όπως και εμένα. Επίσης προσφέρει αντηλιακή προστασία με δείκτη 18, που είναι απαραίτητο και το πιο σημαντικό είναι πως απλώνεται πολύ εύκολα ακόμη και με τα δάχτυλα, αν και εγώ προτιμώ να χρησιμοποιώ ένα flat πινέλο.

Όσον αφορά το κονσίλερ, αυτό που έχω να πω είναι ότι καταφέρνει να καλύπτει τους μαύρους μου κύκλους,  πράγμα σπάνιο μιας και η περιοχή κάτω από τα μάτια μου είναι συνήθως σε πολύ κακή κατάσταση. Δεν κάθεται στις λεπτές ρυτίδες της περιοχής των ματιών όπως άλλα παρόμοια προϊόντα, αλλά αφήνει ένα πολύ ωραίο φυσικό αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά και για να ξέρετε χρησιμοποιώ μια απόχρωση αρκετά πιο ανοιχτή από το υπόλοιπο μου πρόσωπο για να τονίσω το χρώμα των ματιών μου και να δείχνω πιο φρέσκια.

Μέχρι στιγμής λοιπόν όλα είναι τέλεια με αυτά τα προϊόντα. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα μιας και είναι υπέροχα αλλά και γιατί η  τιμή τους δεν είναι τίποτα μπροστά στην ποιότητα τους.


Hope you enjoyed it and please tell me your thoughts on these products. I can't wait!
Ελπίζω να σας άρεσε και θα ήθελα πολύ να μάθω την άποψη σας για αυτά τα προϊόντα!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου